Перейти до основного вмісту

Знайди власний стиль

Не знаю чого вони від мене хочуть. Так, у Львові запрацював співаючий фонтан "Івасик-Телесик". У Стрийському парку? Можливо, не була там з початку пандемії. Перерва у рік? Можливо, не знаю. Зусиллями ЛКП "Зелений Львів" та "Львівводоканал"? Напевно. Фонтан спорудили у 1964 році? Я стільки не живу, не можу підтвердити. Вирішили конструювати у 2009-2011? Довго стояв занедбаним та без води? Які молодці, похвально! Після цього він став озвучений та підсвічений? Вживу, напевно, круто виглядає. Львів'ян та гості міста полюбляють гуляти біля фонтану? Я у Львові живу лише рік, підтвердити чи спростувати не можу. Але той фонтан, що біля Оперного...

фото: То є Львів

Виглядає як нісенітниця, чи не так? Але так дійсно можна написати про що завгодно і не лише так. Якщо ви майбутній журналіст чи починаючий блогер, але не можете знайти власний стиль, то книга Ремона Кено "Вправи зі стилю" буде для вас корисною. Повірте, що ні в кого не буде схожих дописів на просторах інтернету, принаймні україномовного. У цій книзі одна й та ж сама історія переповідається 99 разів. Новина, яку я описала трішки вище, написана у стилі "незнання". Деякі зі стилів можуть здаватися абсурдними, але більшість з них — веселі.

Ремон Кено "Зазі в метро. Вправи зі стилю"

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Ctrl + С; Ctrl + V

Копіювати та вставити. Всім нам відомі ці комбінації клавіш, які іноді полегшують нам життя. Журналістам ж користуватися таким лайфхаком не варто, тому що можна, як мінімум, зіпсувати свою репутацію та репутацію видання. На прикладі двох інтернет-медіа Бабель та Zaxid.net розглянемо одну й ту ж новину. Вже з самого початку бачимо, що заголовки майже ідентичні, відрізняються лише словом "знову" та одним розділовим знаком. Слід зазначити, що також сайти подають майже однакову інформацію. Відмінності є, але вони не значні: якщо Бабель  акцентує більше увагу на "плівках Деркача", то Zaxid.net не акцентує уваги ні на одній з новин, а лише дає трохи більше інформації про справу з картинами. Як бачимо, на жаль, деякі журналісти публікують не лише власні тексти, а скопійовані та зредаговані, з інших ресурсів. 

Трохи про стріми

У добу новітніх технологій надзвичайно легко загубитися серед потоку інформації. З'являються нові журналістські жанри, наприклад мікроблог, подкаст, відеокреатив чи стрім. Про останній у нас сьогодні піде мова. За визначенням стрім - це відео-трансляція наживо певних подій, доступна для перегляду у режимі реального часу через мережу Інтернет. Найпопулярнішими сервісами для проведення стрімів є Twitch  (платформа для онлайн відеотрансляцій, але можна стрімити лише ігри) та YouTube .  Трансляція на платформі YouTube Для чого потрібні стріми? Стрімери (ті, хто організовує та проводять стріми) можуть мати на меті різне: хтось хоче поділитися цікавою інформацією, інші - завести нові знайомства, деякі - прославитись та заробити гроші. Так, на цьому, виявляється, можна непогано заробити. Основний дохід стрімерів - донати (пожертви від глядачів). Деякі рекламодавці замовляють рекламу, щоб людина, яка проводить стрім розповіла про цікавий товар, послугу чи сайт. Також проводят